2013. december 18., szerda

Mézeskalács karácsonyra

Nagyon szeretek mézeskalácsot sütni, bár a munkáim miatt ez egy nagyon zsúfolt időszak, és nem jut rá túl sok idő.
Igazából jószerivel csak mint kedvtelés foglalkozom ezzel, nem szoktam elajándékozni sem illetve a fára sem szoktam felrakni. Úgy döntöttem, idén azért változtatok ezen, és lesznek akik egy-egy festett mézeskalácsot kapnak, és dekorációként is kiraktam már néhányat.
A receptet egyszer már leírtam itt, ezen nem változtattam hiszen jól bevált. Bár mindenhol azt olvasom, hogy illik ezt a tésztát pihentetni nyújtás előtt, én mégsem szoktam. A barátnőm, akitől a recept származik így javasolta, és nekem is bevált ez a módszer.
Ilyen sütemények születtek:

Valaki nagyon szereti nálunk a Mikulást ezek a kekszek neki készültek

Néhány klasszikusnak mondható szív-dísz

A karácsony színe a zöld is

Sziszifuszi munka, de élveztem

Amikor kísérletezünk, milyen színt lehet a festékből kikeverni

Egy nagyobb "mű" része a hóember

a fenyők is...

és a ház szintén...

Itt pedig együtt minden
És még néhány egyszerű fehér csillag

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése