2012. április 14., szombat

Kinder Bueno

Ez volt az egyik süti amit húsvétra készítettem, mert az egész család nagyon szereti.
Több változata létezik, én mindig így készítem:

7 tojás fehérjét felvertem keményre, majd hozzá adtam 7 evőkanál cukrot, 1 evőkanál étolajat, és még egy kicsit vertem még a habot.
Ehhez jött még 3 evőkanál liszt, 3 evőkanál zsemlemorzsa és fél csomag sütőpor - ezeket óvatosan a habhoz kevertem.
Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, és azt megszórtam 10 dkg darált dióval, majd erre simítottam a tojáshabot, és így sütöttem készre. Amikor a piskóta megsült, lekapcsoltam a sütőt, kinyitottam az ajtaját és még kb. 10 percig ott hagytam a piskótát, hogy egy kicsit száradjon.
Még langyosan kiszedtem a tepsiből, levettem róla a sütőpapírt, és a diós felére rákentem egy doboz (400 g) mogyorókrémet.

A krémhez a 7 tojás sárgáját, 20 dkg cukrot, 1 csomag vanília pudingot, 3 evőkanál lisztet simára kevertem fél liter tejjel, majd sűrűre főztem. Amikor kihűlt a krém, 1 margarinnal habosra kevertem, majd a krém felét rásimítottam a mogyorókrémes piskóta lapra, erre került egy réteg rumos tejbe mártott háztartási keksz (lehet babapiskóta is).
A krém másik felébe kakaóport kevertem, és ezt a kekszre simítottam. Legvégül 4 dl tejszínhabot felvertem, ezzel fedtem be a süteményt. Néhány órára a hűtőszekrénybe került, aztán szeleteltük.
Mostanában Meggle cukrozott tejszínhabot vásárolok, mert legalább olyan jó mint a Hulala, de az ára sokkal kedvezőbb - egyelőre.

Ez a sütemény igazán tömény, tehát azoknak semmiképp nem ajánlom, akik kalóriát számolnak. Viszont akik szeretik a jó krémes-habos tömény sütiket, azoknak viszont mindenképpen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése