2012. május 1., kedd

Sajtos pogácsa

A hosszú hétvégéből 3 nap munkával telt, ezért nem nagyon volt idő főzőcskézni vagy sütögetni. Illetve arra még csak volt idő, de fényképezgetni abszolút nem. Ami elkészült, pillanatok alatt megettük, aztán mehetett a munka tovább.
Ezt a pogácsát egyik reggel sütöttem úgy, hogy előző este meggyúrtam, hűtőbe raktam, és másnap reggel míg a sütő felmelegedett, addig kiszaggattam.

Hozzávalók:
fél kiló liszt
fél margarin (125 g)
fél élesztő
1 dl tejföl
1 tojás
tej
reszelt sajt

A tejet meglangyosítottam, és felfuttattam benne az élesztőt, és a többi hozzávalóval együtt összegyúrtam, majd lezárt kelesztő tálban a hűtőbe raktam másnap reggelig.
Ekkor, amíg a sütő melegedett, kisodortam a tésztát, kiszaggattam, és tepsire raktam. A pogácsák tetejét megszórtam reszelt sajttal, és pirosra sütöttem.



  
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése