2011. október 16., vasárnap

Krumplis-kolbászos prósza

A minap nagyon éhesen érkeztem haza munka után, ezért olyasmit akartam főzni, ami egyszerű, viszonylag hamar elkészül. Körbenéztem a konyhában, hogy mit találok a spájzban és a hűtőben így a hét vége felé, és rövid tanakodás után nekiálltam ennek a sós prószának:
2 nagyobb krumplit meghámoztam és karikákra vágtam, majd sós-ételízesítős vízben félig megfőztem, és leszűrtem. Egy kizsírozott tűzálló tálba borítottam a lecsöpögtetett  krumpli karikákat, kissé megsóztam, majd egy sor vékony karikákra vágott paprikás szalámival borítottam be. 2 tojással, 2 kis pohár natúr joghurttal, és liszttel a palacsinta tésztánál sűrűbb masszát kevertem. Sóztam, borsoztam, majd a krumplira és kolbászra öntöttem úgy, hogy az egészet egyenletesen betakarja. Kevés olajjal meglocsoltam a tetejét, és forró sütőben szép pirosra sütöttem.
Végülis olyan lett, amilyennek vártam: gyors, egyszerű, mégis finom vacsora.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése