2012. február 25., szombat

Sportszelet

A sport szeleten nőttem fel, és nagy öröm számomra azt látni, hogy a mai napig gyártják - a mi azt jelenti számomra, hogy manapság is nagy népszerűségnek örvend. Remélem, ez így is marad....
Manapság minden édességre születnek otthon elkészíthető változatok, és ez nincs másképpen a sport szelettel sem. Ismeretlenül is köszönet érte a "feltalálónak", bárki legyen is.



Nekem ez a változat nyerte el leginkább a tetszésemet:

500 g darált háztartási keksz
250 g ráma margarin
150 g cukor
3 evőkanál kakaópor
1 rumaroma vagy fél dl rum
2 dl tej
100-150 g csokoládé
1 evőkanál olaj

A száraz hozzávalókat elkevertem, majd hozzá került a szoba hőmérsékletű margarin, a rum, illetve a tej, amit előtte megmelegítettem. Jól összegyúrtam az egészet, majd sütőpapírral kibéleltem egy tálat, és kézzel egyenletesen belenyomkodtam a kekszmasszát.
Eztán gőz fölött megolvasztottam a csokit egy kevés étolajjal, és a süti tetején egyenletesen eloszlattam.
Hűtőbe került néhány órára, majd felszeleteltem.
Az egyik legegyszerűbb, leggyorsabban elkészíthető édesség, ami ráadásul nagyon finom is!
Nem lehet megunni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése