2012. február 19., vasárnap

Tejszínes-gombás spagetti

A tegnapi napot a takarításnak szenteltem, ezért este felé, a munka végeztével már nem volt kedvem túl nagy főzőcskét csapni. Ha gyorsan akarok valamit készíteni,akkor mindig tésztában gondolkodom, mert mire felforr hozzá a víz, és kifő a tészta, addig van idő elkészíteni hozzá valami mártást is.
Az egyik kedvencem a tejszínes gombás mártás, amihez mindig van itthon alapanyag, vész esetén mindig bevethető.

Tehát,a míg a tésztát megfőztem, a következő szószt készítettem hozzá:
Egy kisebb vöröshagymát nagyon apróra összevágtam, és néhány evőkanálnyi felforrósított olajon megpároltam. Felszeleteltem 5-6 darab vargánya kalapot, és a hagymához adtam egy lereszelt fokhagyma gerezd társaságában. Sóztam, borsoztam, kevés vizet öntöttem rá. Nagyon hamar készre főtt, pár perc elég volt hozzá, mivel a gomba nem igényel túl hosszas főzést. Ekkor öntöttem rá tejszínt és 1 teáskanál étkezési keményítőt, majd újra felforraltam.  Leszűrtem az időközben elkészült spagettit, és a tejszínes szószhoz kevertem.

Ez lett a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése