2013. augusztus 21., szerda

Brodic, Horvátország

Már nagyon régen nem töltöttem fel utazással kapcsolatos képeket, a gépemen nézelődve azonban rájöttem, van néhány, ami igazán megérdemli a nyilvánosságot. Főként azért, mert igazán érdekes helyen jártam, magam is meglepődtem, hogy egy "világvégi" kis falu ilyen szép dolgokat rejt. De kezdem az elején... Néhány héttel ezelőtt Bolhón jártam, ahol már többedik (pontosan a számot nem tudom) alkalommal határnyitás volt. Ez azt jelenti, hogy a falu végén, erdő szélén, ahol a horvát határ van, egy ideiglenes határállomást nyitottak horvát és magyar határőrökkel, és csak ezen a napon nem kellett a helyieknek Barcs felé kerülni, ha a szemben levő Brodic-ra szerettek volna eljutni. A dokumentumok vizsgálata után jött egy nagyjából 3 kilométeres kocsikázás az erdők között, majd egy komppal átjuthattunk a túloldalra. Ez igazán klassz volt, tavaly is átkeltem ezzel a komppal, így az idei átkelést is izgalommal vártam. Szeretek hajózni. Átérve a túloldalra már vártak minket, egy rövid tűzoltó bemutató után egy nagyjából félórás körre vittek minket a Dráván, majd bementünk a faluba, ahol egy nagyszerű tájház van kialakítva mindenféle melléképülettel együtt. Nagyon tetszett, a képek itt készültek...






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése