2013. november 24., vasárnap

Diplomata krémes - fordítva

Az eredeti diplomata krémes kakaós piskótából és vaníliás krémből áll. Én azonban sokkal inkább kedvelem a kakaós vagy csokis krémeket a vaníliásnál, ezért megfordítottam. Tehát most sárga piskóta volt kakaós krémmel. Nagyon finom lett így.

A piskóta hozzávalói:
7 tojás sárgája
2 kanál olaj
10 kanál víz
20 dkg cukor
23 dkg liszt
1 sütőpor

A krém hozzávalói:
2 csokis pudingpor
6 dl tej
12 dkg cukor
7 tojás fehérje

A habhoz:
3 dl tejszín

Először is elkészítettem a piskótát:
A tojás sárgákat a cukorral habosra kevertem, majd hozzá adtam a 2 kanálnyi olajat, majd tovább kevertem. Eztán következett a 10 kanál víz, amit szintén elkevertem a tojáshabban, majd a lisztet és a sütőport is hozzá adtam.
Sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam, majd mehetett a sütőbe.
Míg a piskótám sült, a pudingport, tejet és cukrot sűrűre főztem. Levettem a tűzről, majd a tojásfehérjékből kemény habot vertem és a (még meleg) csoki pudinghoz kevertem.
A piskótát kivettem a sütőből, majd a csokis krémet rásimítottam, és az egészet visszatoltam a sütőbe 12 percre.
Hagytam kihűlni, majd a tejszínt felvertem és a süteményre kentem.
Másnap szeleteltem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése