2011. július 3., vasárnap

Lúdláb

Nagyon sok receptet kipróbálok, de vannak olyan gyerekkori receptek, amelyekhez mindig visszatérek. Ha biztosra akarok menni, akkor bizony ezek közül választok. Egyike a régi kedvenceknek a Lúdláb, amit ezen a hétvégén újra megsütöttem.


Így készült:

6 tojásból piskótát készítettem (6 tojás, 6 kanál cukor, 6 kanál liszt, fél csomag sütőpor)
A krémhez 3 dl tejet és 3 kanál lisztet megfőztem.
25 dkg margarint 10 dkg cukorral habosra kevertem, ehhez hozzáadtam a kihűlt krémet és tovább habosítottam. Eztán 30 dkg darált kekszet, 1 kanál kakaót, 1 adag kávét és 1 rumaromát kevertem hozzá, majd a kész krémet a piskótára simítottam.
10 dkg csokit felolvasztottam és egy kevés olajat kevertem hozzá, ezzel vontam be a süti tetejét.


Kiderült, hogy még mindig szeretjük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése