2011. július 21., csütörtök

Grill party

Szülinapom alkalmából meghívtam a családot egy grill partyra, ami elég furán hangzik, hiszen panellakó vagyok. Na, nem mintha ez zavart volna a kivitelezésben.
Amikor kitaláltam, hogy mit fogunk enni és inni, még majd' 40 fok volt. Mostanra persze lehűlt kicsit, de azért maradtam az eredeti tervnél.

Mojito-val vártam a vendégeket, amihez sok-sok jég, lime, cukorszirup, mentalevél, és fehér rum kell. Ez egy szuper hűsítő ital - bár most enélkül is elég hűs volt :D
 
 Háromféle húst készítettem - sertés tarját (ezt már bepácolva vettem meg), rablóhúst és csípős csirkeszárnyat. A két utóbbit 3 nappal korábban bepácoltam, hogy a hús jól vegye át az ízeket.
A rablóhúshoz csirkemellet használtam, a pácba mustár, só, bors, olaj és fokhagyma került. A nyársra a hús mellé hagymát, cukkinit, paradicsomot és szalonnát szúrtam fel és így került a grillre.


A csirkeszárny páchoz reszelt gyömbért, olajat, mézet, jó adag erős pistát, sót és borsot kevertem össze, ebbe került a husi.





Köretként krumplit és csemege kukoricát megpároltam, majd fokhagymás-fűszeres olajba forgattam, és sütőben átsütöttem.


Vegyes salátát is készítettem, egy már korábban leírt öntettel, amivel felkockázott paprikát, paradicsomot, hagymát és uborkát öntöttem nyakon ezúttal.
A desszert milliomos szelet és zserbó fagyi volt, ezekről majd egy másik alkalommal ejtek szót.

1 megjegyzés: