2012. június 17., vasárnap

Joghurtos meggy fagyi

Még mindig nem untuk meg a fagyizást, minden hétvégén kipróbálok egy új ízt. Mivel most van a meggy szezonja, ezen a hétvégén ez volt a soron következő.
Reggel gyorsan kimentem hát meggyet szedni - sajnos a késői fagyoknak köszönhetően kevés van a fákon, de néhány adag fagyi elkészítése szerencsére nem okoz gondot.
A meggyet kimagoztam (60 dkg lett tisztán) és botmixerrel pépesítettem, majd hozzá adtam 20 dkg cukrot.
Kb.2,5 dl tejszínt felvertem, hozzá kevertem 3,5 dl natúr joghurtot, majd a meggy pépet. Így raktam a fagyigépbe 50 percre.
Ezután még kellett neki 1 óra a fagyasztóban, mire jól lehűlt és szép gombócokat lehetett belőle formálni.
Nagyon szuper lett a rengeteg meggynek köszönhetően


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése