2011. június 15., szerda

Cukkini-vacsi


Az idei első cukkini az én konyhámban kötött ki, és nagyon hamar finom vacsoraként végezte egy nem kevésbé finom saláta társaságában.
Nem sokféle módon szeretem a cukkinit, ez az elkészítési mód a kedvencem:
Egy zsenge cukkinit lereszeltem nagy lyukú reszelőn, és egy konyharuhába csomagolva kinyomtam belőle a levét (lehet puszta kézzel is, de nekem a konyharuhás változat jobban bejött). Ezután hozzákevertem 2 tojást, kevés sót, lisztet és az így kapott masszába jött még egy jó csokor aprított petrezselyem zöld (nem kell nagyon apróra vágni) és némi feta sajt.
Egy serpenyőben kevés olajat hevítettem, és abba egy kanállal adagolva a masszámat, kis lepénykéket sütöttem.

A salátához fejes salátát, paradicsomot és lila hagymát aprítottam, és a következő öntetet készítettem hozzá: napraforgó olaj, citromlé, kevés mustár és erős pista, pici cukor és szárított majoránna. Ezeket egy kis edényben jó összeráztam, és ráöntöttem  a salátára.

Nem annyira szép, de annál finomabb, könnyű nyári vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése