2011. december 24., szombat

Gesztenyés keksztekercs



A karácsonyi készülődés hajrájában egy sütés nélküli édesség, ami újfent gesztenyével készült. Minden egyéb kommentár nélkül, íme a recept:

A tekercshez:
25 dkg darált háztartási keksz
15 dkg margarin
10 dkg cukor
fél dl rum
1 evőkanál kókusz reszelék
1 kis kanál kakaópor

A krémhez:
25 dkg gesztenye massza
12 dkg margarin
10 dkg cukor
1 kupica rum

A tetejére:
10 dkg csokoládé

A tekercs hozzávalóit összegyúrtam, majd a masszát megnedvesített konyha ruhán téglalap alakúra nyújtottam.
A krémhez a margarint a cukorral felhabosítottam, hozzá adtam a gesztenyét és a rumot, majd ezekkel együtt is tovább kevertem, míg a krém szép sima lett. Ezzel a krémmel kentem meg a kekszes alapot.
Ezután a konyharuha segítségével feltekertem.
Gőz fölött felolvasztottam a csokit, egy kevés olajat kevertem hozzá, ezzel vontam be a tekercset, végül megszórtam apró dekor gyöngyökkel.




Boldog karácsonyt kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése