2012. március 18., vasárnap

Kinder Pingui


Egy hosszú hétvégén mindig több hangsúlyt kap a sütés-főzés. Na nem, mintha szimpla hétköznapokon nem foglalkoznánk ezzel, csak ilyenkor többféle kedvenc, vagy rég nem készített finomság is terítékre kerülhet.
Olvastam egy fantasztikus cikket arról, hogy ha valaki egy hosszú hétvége előtt elfelejt bevásárolni, akkor a benzinkutakon kapható dolgokból miféle "ételeket" tud összehozni. Hát, aki erre szorul, az  meg is érdemli, hogy ezeket fogyassza.
Szerencsére nálunk mindig tele a spájz, éhenhalás kizárva.
Többek között Kinder Pingui készült a napokban, ami egy újabb példa a bolti finomságok otthon elkészíthető változatára. Csodálatos!

Elsőként 6 tojásból a szokásos módon, kapcsos torta formában kakaós piskótát sütöttem, majd amikor kihűlt ketté vágtam.
A krémhez 2 tubus sűrített tejet felmelegítettem (nagyon kell vigyázni,mert egy pillanat alatt odakap), majd belekevertem 1 csomag zselatin port. Ezt követően fél liter tejszínhabot (cukrozott változat) kemény habbá vertem, apránként hozzáadtam a zselatinos sűrített tejet.
A krém felét az egyik tortalapra kentem, erre olvasztott csokoládé (nagyjából 10 dkg-ot olvasztottam fel egy kevés étolajjal) került, amit villával kicsit hullámosítottam, hogy keveredjen a tejszínnel, és ne legyen túl kemény, majd 10 percre a hűtőbe raktam az egészet, míg a csoki egy kicsit megdermedt. Eztán következett a krém másik fele, majd a másik piskóta, amire szintén 10 dekányi olvasztott csokoládé került, és egy marék kókuszreszelék.


Néhány órai hűtés után levettem róla a tortaformát, és már ehettük is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése