2012. december 28., péntek

Csoki ajándékba

Az egyik ajándékom mindenki számára csoki volt, amit házilag tettem kicsit izgalmasabbá.
200g fehér és 100g étcsokit vettem, melyeket külön tálban vízgőz felett megolvasztottam, a fehérbe egy csipet mézeskalács fűszert raktam. Az olvasztott csokoládét sütőpapírra öntöttem, fogpiszkálóval márványos mintájúra kavartam, majd mindenféle jó dolgot pakoltam rá. Került bele dió, mandula, kesudió, mogyoró, szárított sárgabarack, mazsola, és az ünnepi hangulatra tekintettel apró cukor gyöngyök is.
Ezután már csak várni kellett, hogy a csoki újra megszilárduljon. Ekkor összetörtem kisebb-nagyobb darabokra, celofán zacskókba töltöttem, aminek a száját szép szalaggal kötöttem be.
Persze nem csak karácsonykor, hanem egyéb jeles napokon is finom ajándék lehet édesszájú rokonainknak, barátainknak.

Még olvadt állapotban, a márványozás után

Ízesítve

Csomagolva, több általam készített ajándék társaságában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése