2013. május 30., csütörtök

Hortobágyi húsos palacsinta


 Most akadtam rá a képekre a gépemen, már nem is emlékszem, mikor készítettem. Érdekes, hogy nagyon szeretjük a húsos palacsintát, mégis elég ritkán jut eszünkbe, hogy megcsináljuk - talán azért, mert nincs az a mennyiség, ami elég lenne... Egyébként ez a recept nagyon jó a megmaradt pörköltek hasznosítására, nálunk azonban nem maradékból szokott készülni, hanem direkt ehhez készül a pöri - az egyszerűség kedvéért darált húsból. Tehát a szokásos módon elkészítettem a pörköltet, majd a hússal megtöltöttem a palacsintákat. Ahhoz, hogy jól nyakon önthessem a mártással, pluszban készítettem szaftot, melyet kevés liszttel beharabtam, és hozzá kevertem tejfölt. Egy kerámia tálban sorba rendeztem a megtöltött palacsintákat, majd leöntöttem a tejfölös-paprikás mártással. Nagyon egyszerű étel, bár utána a mosogatás eltart egy ideig :)




1 megjegyzés: