2011. november 27., vasárnap

Sült krumpli - egy kicsit másképp





Egy német blogon láttam ezt a sült krumpli módozatot, és nagyon megtetszett. Igazán guszta volt, mindenképp szerettem volna kipróbálni. Azt nem tudom egész pontosan, hogy az eredeti receptben mi minden szerepelt, mert németül nem beszélek sajnos, és a netes fordító oldalak is inkább megkevernek időnként mintsem segítenek. De talán, a lényeget sikerült leszűrnöm.

A lényeg, hogy így készítettem:

Egy tepsibe sütőpapírt tettem, majd olajjal meglocsoltam. Az egész, megmosott krumplikat bevagdaltam, kb. 3 mm távolságban. Ezt követően olajjal meglocsoltam, jól megsóztam, és megszórtam sült krumpli fűszer keverékkel, majd őröltem rá egy kevés borsot is. Egy kisebb hagymát nagyon apróra összevágtam, napraforgó olajjal elkevertem, és még ezzel is meglocsoltam minden krumpli tetejét. Eztán került az egész a sütőbe alufóliával letakarva, majd egy idő után a fólia lekerült róla, hogy szép pirosra sülhessen.
Az én krumplim kissé sápatag lett, sajnos időzavarba kerültem, és idő előtt ki kellett vennem a sütőből. De az ízére ez szerencsére nem volt rossz hatással.
Most köretként ettük, de készítettem már magamnak vacsorára salátával.


sütésre készen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése