2011. június 7., kedd

Fehér csokoládé mousse eperrel

Nem vagyok nagy rajongója sem a pohárkrémeknek, sem a fehér csokoládénak, de amikor megtaláltam ezt a receptet a Nők Lapja Konyha egyik számában, arra gondoltam kipróbálom. Ott ribizlivel készült, de az eperszezonra tekintettel lecseréltem a gyümölcsöt.

Hozzávalók:

15 dkg fehér csoki,
2 tojás,
3 dl tejszín,
30 dkg eper,
cukor ízlés szerint

A csokit vízgőz felett felolvasztjuk, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat, ezután gőz felett tovább keverjük, amíg a krém csípős lesz.  Eztán időnként megkevergetve hagyjuk kihülni.
A tejszínt felverjük, majd hozzáadjuk a csokikrémhez.
Az epret a cukorral felfőzzük, majd ha kihűlt, pohárba rétegezzük a fehér csokis-tejszínes krémmel.
Néhány órára hűtőbe tesszük, jól lehűtve fogyasztjuk.




Azóta felülbíráltam az ellenérzéseimet mind a fehér csokival, mind a krém desszertekkel szemben....
Igazán finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése